SannaCS

Lunch och tvätt

Publicerad 2015-09-23 17:42:21 i Allmänt, Sverige,

Igår var jag till Gävle och åt lunch med Patrik. Det fick bli Brynäsgrillen, de hade ganska så god kebab där. Sen var det bara att åka till Jäderfors för att gå en sväng med hunden och ta en tur med hästen. Jag är häst och hundvakt den här veckan för er som inte läst tidigare inlägg :) På efter middagen så hade jag en dejt med tvättmaskinen, alltid lika kul :p

Idag vaknade jag sent så de var bara på med kläder och gå en sväng med Loke. Blir nog inge rida idag dock. Dammsugit  lägenheten och nu lagar jag mat. 
Kyckling fick det bli ❤️

SannaCS
Psst!! Nu är det bara 28 dagar kvar tills vi åker till Teneriffa :) 27 dagar kvar tills jag fyller 22!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela