SannaCS

Födelsedagar

Publicerad 2015-10-17 21:35:41 i Allmänt, Sverige,

Hej hej ^^ 
Ja i våran familj så är det MÅNGA som fyller år i Oktober månad. 
Den 3 Oktober så var vi hem till mormor och Håkan. För det var Håkans födelsedag!! Vi blev bjudna på exotiskbrika och det var sista gången som jag fick träffa mamma å mormor innan de åkte till Teneriffa(men på tisdag så är vi där och får träffa dem igen^^). 

Sara fyllde 18 år den 6 Oktober!! 18? Redan?
Så jag bjöd ut henne på mat helgen efter. Vi var till Tennstopet i Gävle ❤️😝

I torsdags så var jag och firade Tommy (Mayas bror). Han fyllde nämligen 40 den 14 Oktober 😬

Och imorgon så ska vi fira mig ^^ fyller 22 år på måndag.. 😱
Men på måndag så har jag en hel del att göra då vi åker till Teneriffa morgonen därpå 😬😜

SannaCS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela