SannaCS

What I want for My Birthday!

Publicerad 2014-09-11 17:14:24 i Allmänt,

Yes Yes snart är det min födelsedag, min 21 födelsedag! Ahhh, tiden går fortare och fortare ju äldre man blir. Så nu har jag fått frågan "vad vill du ha när du fyller år?" och som vanligt har jag inget bra svar... men jag har faktiskt ett par saker som jag skulle vilja äga så jag tänkte dela med mig här på bloggen. 
 
1. Systemkamera. 
Jag har ingen speciell typ som jag vill ha men en bättre kamera än den jag har så jag kan föreviga de små sakerna som gör mina dagar speciella. Kameran jag har nu har jag haft i... phu många år nu så det är dack för en ny.
 
2. En Clarisonic. 
Har vellat haft en Clarisonic i över två år nu och jag tror att jag skulle ha stor nytta av en. Skulle vilja ha en Clarisonic Mia2 eller den nya Clarisonic Aria. De finns bara att köpa hos Kicks.
 
Pengar går ju alltid hem och då ser jag det som ett bidrag till att köpa de här sakerna själv. Förutom de här sakerna har jag inget speciellt som jag vill ha men det är ju alltid roligt att bli överraskad!! <3
 
***
Än så vet jag inte vad jag ska göra på min födelsedag men hoppas på att hitta på något roligt :) Men vi får se vad som händer och fötter. Det är ju några saker som händer innan den 19 Oktober som jag ser fram emot. 
 
SannaCS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela