SannaCS

26 September 2014

Publicerad 2014-09-26 15:14:00 i Allmänt,

Jag fick Praktiken på Swedbank!!! Super excited! Börjar den 15 Oktober, dagen efter vi kommer hem ifrån Teneriffa. Jupp jag och sju personer från "familjen" ska till Teneriffa i en vecka. Vi åker den 7 och kommer hem den 14 Oktober. 
Nu när jag ska "arbeta" hos Swedbank så har jag typ ingenting att ha på mig. Jag har införskaffat ett par byxor so far så jag hade två par, meeen igår gick minna gamla byxor sönder så nu har jg bara det nya paret av byxor kvar... suck (och ganska pank är man också) men snart fyller jag ju år så kan ju hoppas på att få lite extra kosing då :) 
 
 
Var och handlade lite spf till resan då jag inte hadde någon så nu ska man väll slippa att se ut som en kokt humer efter första dagen XD Lite ny foundation blev det också <3
SannaCS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela