SannaCS

12 September 2014

Publicerad 2014-09-12 15:00:34 i Allmänt,

Är det bara jag som längtar efter hösten, vintern och jul?!! Att ha tjocka tröjor och boots? Massor av ljus och te? Mysa i soffan med varm chocklad? 
Jag är sååå taggad över alla ovanstående saker! Heh <3 
 
Intervjun hos Swedbank i onsdags gick supper bra men får inte reda på om jag fick praktikplatsen förän nästa vecka. Håller tummarna! Vill verkligen ha något att göra om dagarna. Om jag får platsen så kommer praktiken vara i tre månader (exlusive vecka 41). Det största problemet med platsen är att jag inte har några klädder att ha på mig plus att minna byxor gick sönder igår. 
 
Det är marknad på stan idag(12 -19?) så jag funderar på att gå ner en sväng, få se om de har något roligt. Det ska vara imorgon också(10-15?) men då ska jag (förhoppningsvis) åka up till Sara för de har Nytorpsdagen (10 - 15) då. 
 
SannaCS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela