SannaCS

19.11.2014

Publicerad 2014-11-19 20:15:09 i Allmänt, notsogood,

En månad sedan jag blev 21 men mycket har hänt. Att bitar faller på plats när man blir äldre är inte alls sant! Om något så är jag bara mer förvirrad.. 
Jag och Patrik är tillsammans igen (om vi nu kan kalla det för det) vi bor på olika ställen och ska försöka då vi båda älskar varandra. Själv är jag bara förvirrad och har en konstig känsla imagen... vi får se hur allt kommer att falla på plats. Skulle vilja ha någon slags bekräftellse på att det faktiskt är vi.
 
Jag har också tagit körkort! Jay!! Fucking finally. Det tog mig bara um, typ 3år... men nu är det klart så nu kan ni sluta tjata :P Jag förstod nog inte riktigt villken frihet det ger en (att ha körkort) men nu skulle jag nog inte klara mig utan det.
Praktiken på Swedbank går bara bra. Trivs och alla är väldigt trevliga :) Jag blir kvar tills den 15 Januari om jag inte hittar något jobb innan. Det är hämskt att vara tillbaka hemma hos pappa.. vill bara härifrån!
SannaCS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela