SannaCS

02.11.2014

Publicerad 2014-11-02 20:08:14 i Allmänt,

Min värld gick i tusen bitar idag. Patrik gjorde slut, på riktigt den här gången. Han älskar mig men vill inte ha något seriöst än, tycker att han är för ung. Och visst kan jag förstå honom. Blev arg och sa en massa saker till honom men det ända som var sant är det att jag älskar honom.
Så nu är jag hemma i Jäderfors igen... fuck!
Är det meningen att vi ska vara tillsammans så hittar vi till baka till varandra eftersom det fortfarande finns kännslor kvar. Är helt tom innut i och nu blir det sova med kläder igen...
Jag lever men det är inte mycket mer. Försöker att inte tänka på det. Att vara ifrån honom är ett helvete och jag känner mig dum som sa så mycket elakt till honom men jag var sårad (är sårad, älskar honom ju). 
 
Patrik jag älskar dig och du ska veta att du är värd så mycket. Du har så många personer som vill dig det bästa och älskar dig även fast du inte tror det. Glöm inte att du kan allt bara du säter fram foten. Önskar dig inget förutom det bästa även fast det gör ont. Älskar dig, Din Sanna.
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela