SannaCS

16.01.2014

Publicerad 2014-01-16 23:35:31 i Allmänt, Norge,

Moa blev 20 år igår. Grattis! Jag, Moa, Emmy och Valter var ut och åt på en "fin" restuarang igår för att fira henne (Moa). Trevligt hade vi :) vi var där från 19.00 till 22.30.
 
Jobbet har varit dö trist den här veckan. Det har snöat och varit kallt så alla har stannat hemma och vägrar gå ut. Vilket syns. Jag hade en person innan klockan 15.00 idag! En person på tre timmar! Det är ganska så tråkigt att jobba när man inte har nå att göra. Tiden går såååå långsamt. Pratade med Sara idag (medans jag inte hade nå att göra) och sedan när jag kom hem så ringde farmor <3 Pratade öronen av Sara dock... de var ett tag sedan vi prata ;) 
 
Nu äre bara 14 dagar kvar! Tiden har gått så fort :) vilket är bra men ändå lite trist att behöva lämna Oslo och de personer som jag har lärt känna här. Men de ska bli skönt att komma hem!

Ska nog ta och försöka sova nu. Har sovit så otroligt dåligt de senaste tre eller fyra nätterna! Går och läger mig men somnar inte förän typ 3-4 timmar efteråt. 
 
SannaCS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela