SannaCS

21.08.2014

Publicerad 2014-08-21 15:26:00 i Allmänt,

Varför har vissa personer ett behov av att trycka ner andra? Är det för att de känner sig hotade? Osäkra? Vad är det som gör att de tror sig ha rätt att få en annan människa att må dåligt. Varje gång jag är i kontakt med den här personen så blir min dag grå. År så trött på att behöva ta all den skit som slängs på mig! Och det är inte bara jag som får den kastad i ansiktet det är alla som står den här persornen nära... så trött på din skit!! Håll mun och ta tag i ditt eget liv ist.
 
Var på Bio med Sara i lördags, Teenage Mutant Ninja Turtles, inte världens bästa film men det var roligt att göra något med Syster ^^
 
Och för er som inte har hört så är jag och Patrik tillsammans igen <3 Älskar dig ^^
SannaCS
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela