SannaCS

03.08.2014 update

Publicerad 2014-08-03 15:22:00 i Allmänt,

...vad ska jag göra nu? Alldeles kall inuti svårt och andas och otroligt ont i hjärtat. Skulle ha firat 10 månader med Patrik idag men ist så fick jag packa minna saker och flytta hem. Vet inte vad jag ska göra. Hur ska jag klara mig utan dig? Älskar dig alldeles för mycket, det kan inte vara slut.... fan varför älskar du mig inte? Jag älskar ju dig
 
Du sa att du behöver tid för att veta vad du vill men jag tror ( även då jag hoppas på ett lyckligt slut) att du redan vet vad du vill. Så jag har get mig själv två veckor att vänta å se hur det går. För om du inte saknar mig efter två vekor så älskar du nog mig inte. Även fast du sa att du gjorde det i torsdags. Om du saknar mig lika mycket som jag saknar dig så är vi nog tillsammans igen ganska snart och det är det hoppet som gör att jag inte brytit ihop totallt.
 
Vet också att om vi blir tillsammans igen så ska jag bli bättre. Den Sanna som du blev kär i, den Sanna som jag tappat lite av. Jag kan bättre.
SannaCS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela